04 August 2015

Cười tí tỉnh: Nóí hết tiền là hết tiền!

WHEN I SAY I'M BROKE - I'M BROKE!

A little old lady answered a knock on the door one day; to beconfronted by a well-dressed young man carrying a vacuum cleaner.

'Good morning,' said the young man. 'If I could take a couple minutes of your time. I would like to demonstrate the very latest in high-powered vacuum cleaners...

'Go away!' said the old lady. ''I'm broke and haven't got any money!'' and she proceeded to close the door.

Quick as a flash, the young man wedged his foot in the door and pushed it wide open... ''Don't be too hasty!'' he said. ''Not until you have at least seen my demonstration..''

And with that, he emptied a bucket of horse manure onto her hallway carpet.

''Now; if this vacuum cleaner does not remove all traces of this horsemanure from your carpet, Madam, I will personally eat the remainder.''

The old lady stepped back and said, ''Well let me get you a fork, 'cause they cut off my electricity this morning." 

(TNT, nhóm AFAR, sưu tập)

__________

Một bà già nhỏ thó nghe tiếng gõ bèn hé cửa bắt gặp một gã đàn ông ăn mặc bảnh bao, tay cầm một cái máy hút bụi. Gã nói: "Xin chào bà. Bà vui lòng cho tôi ít phút để giới thiệu chiếc máy hút bụi tối tân và có công suất mạnh này.

- "Đi chỗ khác! Tôi sạch túi rồi và không kiếm ra tiền!", bà già vừa nói vừa khép cửa lại. Nhanh như cắt gã đàn ông đưa chân chận lại và đẩy toang cửa ra. Gã nói:

- "Đừng vội! Ít ra hãy xem tôi biểu diễn cái đã." Gã vừa nói vừa trút lên thảm hành lang một túi phân ngựa. Gã nói "Bây giờ nếu cái máy này không hút sạch hết đống phân ngựa đây, thì thưa bà, tôi xin ăn hết những gì còn lại!"

Bà già lùi lại và nói: - "Đ..ư..ợ..c!  Để tôi lấy cho anh cái nĩa, chả là sáng nay họ đã cắt điện nhà tôi rồi!"

No comments:

Post a Comment